Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Pokud něco není s vaší zásilkou od nás v pořádku, postupujte prosím podle instrukcí níže, které jsou výtahem z našich úplných Obchodních podmínek.
Zásilky doručované Českou poštou:
- Viditelně poškozený obal při převzetí balíku
Pokud je balík viditelně poškozen již při přebírání zásilky od doručovatele nebo na poště, zásilku nepřebírejte a nechte ji vrátit zpět odesílateli (nám). Nás o této skutečnosti po odmítnutí převzetí pouze informujte telefonicky nebo písemně. V takovém případě reklamaci s Českou poštou vyřizujeme dále my a vám pošleme náhradní zásilku hned, jak to bude možné. - Poškozené zboží až po otevření balíku (neporušený obal)
Pokud zjistíte, že zboží je poškozené až po otevření balíku, je potřeba reklamaci uplatnit do 48 hodin od převzetí zásilky na nejbližší poště a nás o skutečnosti informovat telefonicky. V tomto případě nemůžeme reklamaci uplatnit my. Dle podmínek ČP může zásilku, která již byla převzata, reklamovat pouze příjemce. Zásilku je potřeba odnést na poštu k sepsání Zápisu o škodě spolu se všemi obaly - vnitřními i vnějšími, aby bylo patrné, že byla dostatečně zabalena.
Zásilky doručované společností PPL:
- Viditelně poškozený obal při převzetí balíku
Pokud je obal poškozený, zásilku převezměte s písemnou poznámkou „přebírám s výhradou“. Pokud po rozbalení zjistíte, že je poškozené i zboží uvnitř, oznamte tuto skutečnost do 7 dnů od doručení přímo dopravci na stránce PPL Reklamace zásilky nebo na telefonní číslo 840 775 775. - Poškozené zboží až po otevření balíku (neporušený obal)
Pokud zjistíte poškození obsahu zásilky, přestože obal nebyl poškozen, oznamte tuto skutečnost do 7 dnů přímo dopravci na stránce PPL Reklamace zásilky nebo na telefonní číslo 840 775 775.
Ve všech případech informujte o problému i nás na e-mailu objednavky@cso.cz, pokusíme se přispět k rychlému řešení.
A pamatujte: K reklamaci zásilky je potřeba uschovat všechny obaly, vnitřní i vnější (včetně štítku s adresou a kódem). Doporučujeme vám pořídit fotodokumentaci.
Náklady na zaslání reklamovaného zboží k nám vám uhradíme, jestliže reklamaci uznáme jako oprávněnou (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.) a doložíte nám výši vašich dopravních nákladů (sken účtenky za poštovné). Takto vám můžeme proplatit jen adekvátní náklady s ohledem na povahu kupovaného výrobku. Tedy například náklady na poštovné, ale ne za taxislužbu nebo za použití vlastního automobilu.
Na dárky, které přikládáme k některým objednávkám zdarma, nelze uplatňovat reklamaci.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30denní lhůtu, ale obvykle vše vyřizujeme mnohem rychleji.
Zboží dodáno nekompletní nebo byl dodán jiný výrobek
Stávat by se to nemělo, ale i my při balení desítek zásilek denně občas chybujeme. Napište nám prosím číslo vaší objednávky a popis problému na objednavky@cso.cz. Najdeme společně co nejsnazší řešení, které vám bude vyhovovat.
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Dle občanského zákoníku má každý spotřebitel právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí. Zboží můžete vrátit osobně na naší adrese nebo nám zaslat poštou (v tom případě prosím zboží důkladně zabalte). Nezapomeňte přiložit doklad o koupi a číslu bankovního účtu, kam vám máme vrátit peníze, případně napište, že požadujete výměnu za nový výrobek. Pamatujte, že v případě vrácení zboží bez udání důvodu nese podle zákona kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy:
Adresát:
Obchod a služby ČSO, s.r.o.
Hrusická 345, 251 66 Mirošovice
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží:
Číslo objednávky:
Datum objednání:
Datum převzetí:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
E-mailová adresa spotřebitele:
Telefon spotřebitele:
Datum:
Podpis spotřebitele (pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):